Kukli pradžia nesutrukdė tapti visame pasaulyje plačiai atpažįstamu prekiniu ženklu

Laura Ashley – vienas labiausiai pasaulyje vertinamų mados ir gyvenimo būdo prekinių ženklų, galintis pasigirti net 70 metų dizaino patirtimi. Šio prekinio ženklo ištakos siekia 1953 m., kai „Viktorijos ir Alberto“ muziejuje (V&A museum) vykusi „Moterų instituto“ (Women’s Institute) paroda įkvėpė Laura ir Bernard Ashley mažyčiame bute Pimlike išbandyti jėgas šilkografijoje ir pradėti rankomis atspausti įvairius raštus ant tekstilės, šiam procesui pritaikius paprasčiausią valgomojo stalą.

Laura Ashley prekinis ženklas sukurtas atsižvelgiant į turtingą ir išpuoselėtą dizaino istoriją, yra pagrįstas tradicinėmis vertybėmis, vertinančiomis kokybę ir išskirtinumą, šis prekinis ženklas eina koja kojon su grožiu ir dizainu. Savo įvaizdį nuolat tobuliname, siekdami išsaugoti išskirtinumą ir žavesį, pažadinantį jumyse kvapą gniaužiantį angliško kraštovaizdžio grožį bei neblėstančią ramybės ir tylumos atmosferą. Sužinokite, nuo ko viskas prasidėjo...

1953 m.

Viskas prasidėjo nuo to, kai Laura ir Bernard Ashley pradėjo dažyti tekstilę ant savo valgomojo stalo Londone. Investavę 10 svarų į medinį rėmelį, audinį ir dažus, pasidomėję proceso technikomis bibliotekoje, pora sukūrė išskirtinių dizainų.

1954 m.

Įsteigiama įmonė Ashley Mountney Ltd. Siekdamas užsitikrinti galimybę parduoti gaminius masiškai, Bernard kuria savo pirmąją spaudos mašiną, galinčią dirbti be atvangos. Dienos šviesą išvysta pirmoji Laura Ashley virtuvinių rankšluostukų partija.

1955 m.

Old Burlington gatvėje atidaromas ekspozicinis salonas. San Fransiske įsikūrusi įmonė nusiperka visą virtuvinių rankšluostukų kolekciją.

1957 m.

Ashley šeimos įmonė perkeliama į Kentą. Sodo prijuostei sulaukus didelio pasisekimo ir populiarumo, pristatomas ir sodo kombinezonas, kuris graibstomas masiškai. Prekes pradedama eksportuoti į Europą, Jungtines Valstijas ir Australiją.

1968 m.

Duris atveria parduotuvė Londone, 23 Pelham gatvėje. Pradinė nedidelė apyvarta paskatina Bernard ant kolonos priklijuoti reklamą, kurioje
pavaizduota jų jaunėlė dukra Emma. Vos per dvi dienas pirkėjų srautas ryškiai padidėja.

1971 m.

18-metė Jane Ashley paskiriama įmonės fotografe. Jos užfiksuotos nuotraukos padeda toliau vystyti prekinio ženklo įvaizdį

1972 m.

Sukuriamas žymusis Laura Ashley logotipas su gervuoge. Duris atveria parduotuvė Laura Ashley Paris.

1977 m.

Įmonė Laura Ashley Ltd už augantį eksportą pagerbiama Karalienės apdovanojimu (The Queen’s Award). Praėjus 25 m. metams nuo įmonės įkūrimo, atšvenčiamas sidabrinis jubiliejus.

1981 m.

Išleidžiamas pirmasis prekių katalogas „The Decorator Collection of Home Furnishings“. Katalogą sudaro 72 psl., jis išleidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, prancūzų, vokiečių ir olandų. Išleidžiamas 50 000 kopijų tiražas.

1985 m.

Rugsėjį anapilin iškeliauja Laura Ashley. Netenkame ikonos. Laura Ashley Ltd akcijos perkeliamos į vertybinių popierių biržą. Įmonės
akcijos išperkamos.

1988 m.

Išreikšdama savo paramą Texplan, fabriko atidarymo proga apsilanko Velso princesė Diana. Įmonės darbuotojai ir velsiečiai džiaugiasi princesės vizitu.

2000 m.

Sukuriamas Laura Ashley tinklalapis. Klientai pirmą kartą turi galimybę įsigyti prekių internete. Įsteigiamas Laura Ashley archyvas, atskleidžiantis turtingą prekinio ženklo istoriją ir besikeičiantį prekių dizainą.

2013 m.

Laura Ashley pamini 60 m. sukaktį versle, iš naujo išleisdama taip visų mylimą „Bloomsbury“ kolekciją.

2021 m.

Laura Ashley juda į priekį. Bendradarbiaujama su prekinio ženklo partneriais, kurie grindžia savo įvaizdį Laura Ashley vertybėmis. Laura Ashley didžiuojasi savo partneryste su NEXT ir galimybe iš naujo pristatyti kolekciją namams, kurią galima įsigyti nuo 2021 m. pavasario tiek internetu, tiek parduotuvėse Jungtinėje Karalystėje.

2023 m.

Šiais metais Laura Ashley džiaugiasi, galėdama atšvęsti 70 metų sukaktį versle. Pasisėmus idėjų iš Laura Ashley archyvo, sukuriama speciali kolekcija, skirta 70-mečiui paminėti.